• RAWATAN ISLAM AL-JAWHARI

    AHLAN BIKUM dan SELAMAT DATANG ... Konsep Ikhtiar mencari kesembuhan dengan menggunakan ayatul ruqyah dan herba-herba semulajadi dalam rawatan Insya Allah.

  • PERAWAT ANDA

    Sila hubungi saya, Ust Bukhari melalui talian 019-650 8503 (24 jam) dan email walin9@yahoo.com. Insya Allah kita sama-sama berikhtiar

  • BUKU JIN UNDERCOVER

    Buku Terbaharu keluaran AKRINE, pengijazahan amalan merawat sekiranya pembelian buku yang original ...

  • BUKU BERDIALOG DENGAN JIN [BDJ]

    Nukilan kisah rawatan oleh penulis buku berkenaan, antara Best Seller pada tahun keluarannya, RM35.00 sahaja ...

  • PENGASAS AKRINE

    TG Dr. Ust Abdul Majid bin Hassan, sila layari laman blog beliau www.akrine.blogspot.com, beliau juga penulis buku Berdialog Dengan Jin [Pengalaman Perawat] dan buku Jin Undercover.

  • AKRINE

    Persatuan Perawat Islam Nur Ehsan Malaysia [AKRINE]. Sila layari laman web www.akrine.com, bagi yang berhajat dengan Kursus Intensif Rawatan Islam, sila ambil perhatian kerana selepas KIRI 1 sahaja akan dibenarkan mengikuti KIRI Tahap 2. Tuan/ Puan/ Cik juga dipelawa menyertai FB AKRINE, selepas selesai KIRI Tahap 2, dan emailkan sijil tamat KIRI 2 ke email webakrine@gmail.com.

  • URUTAN URAT DAN SARAF

    Ikhtiar pemulihan urat dan saraf dengan Terapi Urutan Badan, samada kerana kelesuan bekerja, urutan kesihatan, urutan kelelakian mahupun urutan pakej sebelum berkahwin, suatu ikhtiar, saya mengurut LELAKI sahaja... Mahar urutan boleh dibincangkan Insya Allah

  • RAWATAN GHURAH RESDUNG

    Ikhtiar mengeluarkan lendir pada saluran pernafasan yang mana lendiri-lendir ini mengganggu sistem pernafasan seharian, almaklumlah, kita menyedut toksin-toksin yang kotor seharian. Akan dibekalkan selepas rawatan Sabun Sireh [RM8.00 sebuku] dan Sabun Resdung [RM8.00 sebuku] sebagai ikhtiar selepas rawatan Ghurah Resdung ... Insya Allah membantu tuan/ puan/ cik ...

  • BEKAM atau ALHIJAMAH

    Ikhtiar mengeluarkan darah-darah kotor di bawah kulit atau sel darah merah yang mati selepas setiap 3 bulan, sel-sel ini yang tiada tempat atau jalan keluar tersimpan di bawah kulit, Insya Allah dengan al-Hijamah mampu memulihkan atau mengeluarkan darah mati berkenaan. Ianya juga amalan Rasulullah SAW dalam kehidupan Baginda SAW. Insya Allah akan memberikan kesihatan berpanjangan dengan amalan berbekam ini. Nasihat selepas berbekam akan diberikan percuma, dan darah tuan akan didiagnos sepanjang sesi bekaman badan ...

:::::: :::: Ahlan Bikum ::: Selamat Datang ::: Ke Blog AKRINE SEREMBAN [AL-JAWHARI] :::: :::: Syukran dan Terima Kasih :::: sama-sama usahakan untuk mendapatkan kesembuhan dariNya, bergantung hanya padaNya, Tukang Doa hanyalah asbab sahaja ....

7/20/2011

Posted by Bukhari bin Hj Kadam
No comments | 12:54 pm


Apabila disebut je jin sihir...memang tergambar tentang kejahatan, kekejaman, kezaliman, penganiayaan, dan semua la istilah yang merujuk kepada kedurjanaan amalan sihir ni. Kebanyakan sihir akan melibatkan mangsa sihir, barang sihir, pengupah alhi sihir, ahli sihir dan jin sihir. Sebab tu, rawatan melibatkan kes sihir lazimnya memakan masa yang lama. Ada yang berbulan-bulan dan ada yang bertahun-tahun lamanya. Perawat kena sabar....lebih-lebih lagi la pesakit....memang kena banyak bersabar dengan ujian yang Allah datangkan. Pujuk la hati tu agar redha dengan ketentuan Allah. Kan ujian Allah tu tanda kasih sayang Allah terhadap hamba-Nya. malah, ujian yang ditimpakan tu sebagai penghapusan dosa dan peningkatan darjat di sisi Allah. Pahala sabar yang Allah beri tu akan diperlihatkan di akhirat nanti. Kira macam simpanan atau pelaburan kita la. Terperanjat nanti kita tengok modal termasuk dividen sabar tu bila ditunjukkan kepada kita di akhirat. Jadi......banyak-banyak la bersabar dengan ujian Allah. Kitra patut bimbang kalau Allah tak uji kita dalam hidup ini. Takut-takut kita ni Allah tak pedulikan. So, mari kita banyakkan istighfar dan muhasabah diri ye....

Puan B, pesakit saya ni dah disihir sejak 8 bulan yang lalu....daripada cerapan saya dia ni kena sihir pemisah juga la. Semua jin sihir yang dikirim kepadanya membawa misi bunuh. Tapi, berkat kesabaran, kesungguhan dan kekuatan jiwa Puan B untuk berubat, sehingga kini Puan B masih mampu bertahan. Saya mula merawat Puan B sejak akhir bulan April yang lalu. Alhamdulillah.... nampak la dengan izin Allah perubahan demi perubahan positif yang berlaku pada dirinya. kalau sebelum ni dalam sehari 2 hingga 3 kali kena serangan. Sekarang ni dah dapat dikurangkan, 2 hingga 3 minggu baru kena serangan.

Amalan wirid dan bacaan ayat-ayat tertentuyang diijazahkan oleh guru saya kongsikan untuk rawatan Puan B. Alhamdulillah....Puan B memang mengamalkan apa-apa sahaja yang saya sarankan sungguh-sungguh. Kesannya memang ada.....Jin-jin sihir yang sebelum ini memang ganas dan agresif dah mula bertukar 'nada'. Apabila masuk sahaja ke dalam tubuh Puan B, jin-jin ni mula pening, kepanasan dan rasa tak selesa. mereka lupa misi dan visi yang telah diarahkan. Beberapa sesi dialog dengan jin-jin ni memang meyakinkan saya bahawa jin-jin ni telah berpaling tadah. Mereka jadi insaf, mohon maaf, dan simpati pulak kepada pesakit. Malah mereka sendiri yang merayu agar dibebaskan segera atau rela mati daripada terus 'tersiksa' dalam tubuh Puan B atau menjadi hamba ahli sihir semula. Ada juga jin sihir yang mengakui, kalau semua jin yang akan dihantar tu tahu apa yang akan berlaku, mesti mereka tak akan sanggup ikut arahan dan telunjuk ahli sihir durjana tu. 

Pelik tapi benar....tapi itulah hakikatnya. apabila datang kebenaran (hak) daripada Allah, akan musnahlah kebatilan...sebab kebatilan adalah sesuatu yang pasti akan musnah. Kita hanya berikhtiar....Allah jua yang mengizinkannya....SubhanaLLAH.

0 comments:

Post a Comment

HUBUNGI

Rawatan Islam al-Jawhari [Akrine Seremban] dikelolakan oleh Ustaz Bukhari b. Hj Kadam secara part time sahaja. semua rawatan adalah berdasarkan janji temu sahaja dan semuanya perlu mengikut masa yang telah diberikan.

Suatu ikhtiar dalam rawatan gangguan makhluk halus, sihir, saka, jin asyik, urutan badan bagi lelaki dan bekam darah/ angin serta rawatan resdung/ ghurah. Insya Allah membantu sekadar ilmu yang Dia pinjamkan pada saya sahaja. Saya hanya Tukang Doa sahaja, tiada lebih dari itu.

Alamat Pusat Ikhtiar Rawatan:
No 700 Jalan Semarak 13
Taman Panchor Jaya
70400 Seremban
Neg Sembilan


Sila hubungi :
Tel : 019-650 8503
Email : walin9@yahoo.com