• RAWATAN ISLAM AL-JAWHARI

    AHLAN BIKUM dan SELAMAT DATANG ... Konsep Ikhtiar mencari kesembuhan dengan menggunakan ayatul ruqyah dan herba-herba semulajadi dalam rawatan Insya Allah.

  • PERAWAT ANDA

    Sila hubungi saya, Ust Bukhari melalui talian 019-650 8503 (24 jam) dan email walin9@yahoo.com. Insya Allah kita sama-sama berikhtiar

  • BUKU JIN UNDERCOVER

    Buku Terbaharu keluaran AKRINE, pengijazahan amalan merawat sekiranya pembelian buku yang original ...

  • BUKU BERDIALOG DENGAN JIN [BDJ]

    Nukilan kisah rawatan oleh penulis buku berkenaan, antara Best Seller pada tahun keluarannya, RM35.00 sahaja ...

  • PENGASAS AKRINE

    TG Dr. Ust Abdul Majid bin Hassan, sila layari laman blog beliau www.akrine.blogspot.com, beliau juga penulis buku Berdialog Dengan Jin [Pengalaman Perawat] dan buku Jin Undercover.

  • AKRINE

    Persatuan Perawat Islam Nur Ehsan Malaysia [AKRINE]. Sila layari laman web www.akrine.com, bagi yang berhajat dengan Kursus Intensif Rawatan Islam, sila ambil perhatian kerana selepas KIRI 1 sahaja akan dibenarkan mengikuti KIRI Tahap 2. Tuan/ Puan/ Cik juga dipelawa menyertai FB AKRINE, selepas selesai KIRI Tahap 2, dan emailkan sijil tamat KIRI 2 ke email webakrine@gmail.com.

  • URUTAN URAT DAN SARAF

    Ikhtiar pemulihan urat dan saraf dengan Terapi Urutan Badan, samada kerana kelesuan bekerja, urutan kesihatan, urutan kelelakian mahupun urutan pakej sebelum berkahwin, suatu ikhtiar, saya mengurut LELAKI sahaja... Mahar urutan boleh dibincangkan Insya Allah

  • RAWATAN GHURAH RESDUNG

    Ikhtiar mengeluarkan lendir pada saluran pernafasan yang mana lendiri-lendir ini mengganggu sistem pernafasan seharian, almaklumlah, kita menyedut toksin-toksin yang kotor seharian. Akan dibekalkan selepas rawatan Sabun Sireh [RM8.00 sebuku] dan Sabun Resdung [RM8.00 sebuku] sebagai ikhtiar selepas rawatan Ghurah Resdung ... Insya Allah membantu tuan/ puan/ cik ...

  • BEKAM atau ALHIJAMAH

    Ikhtiar mengeluarkan darah-darah kotor di bawah kulit atau sel darah merah yang mati selepas setiap 3 bulan, sel-sel ini yang tiada tempat atau jalan keluar tersimpan di bawah kulit, Insya Allah dengan al-Hijamah mampu memulihkan atau mengeluarkan darah mati berkenaan. Ianya juga amalan Rasulullah SAW dalam kehidupan Baginda SAW. Insya Allah akan memberikan kesihatan berpanjangan dengan amalan berbekam ini. Nasihat selepas berbekam akan diberikan percuma, dan darah tuan akan didiagnos sepanjang sesi bekaman badan ...

:::::: :::: Ahlan Bikum ::: Selamat Datang ::: Ke Blog AKRINE SEREMBAN [AL-JAWHARI] :::: :::: Syukran dan Terima Kasih :::: sama-sama usahakan untuk mendapatkan kesembuhan dariNya, bergantung hanya padaNya, Tukang Doa hanyalah asbab sahaja ....

5/10/2012

Posted by Bukhari bin Hj Kadam
4 comments | 10:17 am
Puan Zahirah (bukan nama sebenar) mengadu sudah lama menderita sakit pinggang, sakit sendi lutut sehingga terpaksa menggunakan tongkat untuk berjalan, selalu kembung perut dan sakit pada tulang belikat. Dia yang datang dari Felda Kepis, Kuala Pilah berharap benar saya dapat berbuat sesuatu untuk mengurangkan penderitaannya tu.

Seperti biasa, saya akan bertanya beberapa soalan tentang simptom yang dialami dan sesi rawatan yang telah dijalani. Dengar ceritanya, memang dah puas berubat secara moden dan tradisional untuk merawat penyakitnya. Saya tegaskan kepada Puan Zahirah bahawa saya bukan doktor, tabib atau pawang. Cuma tukang doa je. Syukurlah dia faham dan tidaklah terlalu bergantung harap kesembuhan akan berlaku melalui rawatan saya. Kita cuma berikhtiar, Allah jua yang mengizinkan.

Sesi ruqyah dan 'scanning' yang saya lakukan mendapati wujud simptom gangguan saka pada diri Puan Zahirah. Saya tak katakan padanya memang dia kena gangguan saka. Cuma mengatakan, kemungkinan ada campur tangan jin saka dalam masalah yang dihadapi.

Teknik dialog jari dan teknik-teknik pengesanan yang lain semakin menyerlahkan kewujudan komuniti jin saka dalam tubuh Puan Zahirah. Hasil 'dialog' saya ternyata jin-jin saka tu dah lama bermastautin dalam tubuh Puan Zahirah, dah beranak cucu dan dah macam-macam onar dibuatnya. Tu yang Puan Zahirah jadi tak tentu hala, sakit sana-sini dan betul-betul terganggu. Berjalan pun terpaksa bertongkat. Takut tumbang sebab kakinya tak stabil dek urat dan otot sendinya selalu kejang dan sakit yang teramat.

Seterusnya saya 'panggil' dan arahkan semua jin saka yang wujud dalam diri Puan Zahirah bergerak dan berkumpul di hujung kaki kanan. Bergegar kaki kanannya tanda jin-jin saka berduyun-duyun bergerak ke hujung kaki sebagaimana diarahkan. Dakwah dan tanzir pun bermula. nampaknya jin-jin saka ni mudah beri kerjasama. Mungkin sebab mereka dah Islam. Akhirnya mereka setuju untuk keluar dan dihijrahkan ke Serambi Madinah.

Kalau bilangan jin terlalu ramai, ada kalanya saya arahkan mereka untuk keluar melalui 2 jalan keluar iaitu melalui mulut atau melalui hujung kaki. Puas saya beri arahan dan tunggu mereka keluar. Malangnya hanya sebahagian kecil sahaja yang akur. Banyak lagi yang masih bertahan. Nak katakan mereka terikat, saya dah pun lepaskan ikatan. Buntu juga dibuatnya. Yang penting sekarang beri jalan untuk jin-jin tu keluar sebab mereka pun memang nak keluar. Entah macam mana, Allah ilhamkan saya agar arahkan jin-jin tu keluar melalui kentut.

Sebaik sahaja arahan dikeluarkan, tiba-tiba bruutttt.....bruuutttt.....bruuuutttt..... Puan Zahirah terus kentut dengan kuat dan bertalu-talu. Macam tak nak berhenti lak dia terkentut. Bersungguh-sungguh dia minta maaf sebab kentut di hadapan saya. Rasa tak sopan pulak agaknya. Saya redha dan biarkan dia kentut puas-puas sampai dia rasa lega, tenang dan damai. Alhamdulillah....akhirnya jin-jin saka tu keluar dan berhijrah ke Serambi Madinah walaupun dengan cara yang agak melucukan Tak kisah la.....janji mereka keluar, kan? Inilah yang dikatakan Gone With The Wind......hehehehe.

HUBUNGI

Rawatan Islam al-Jawhari [Akrine Seremban] dikelolakan oleh Ustaz Bukhari b. Hj Kadam secara part time sahaja. semua rawatan adalah berdasarkan janji temu sahaja dan semuanya perlu mengikut masa yang telah diberikan.

Suatu ikhtiar dalam rawatan gangguan makhluk halus, sihir, saka, jin asyik, urutan badan bagi lelaki dan bekam darah/ angin serta rawatan resdung/ ghurah. Insya Allah membantu sekadar ilmu yang Dia pinjamkan pada saya sahaja. Saya hanya Tukang Doa sahaja, tiada lebih dari itu.

Alamat Pusat Ikhtiar Rawatan:
No 700 Jalan Semarak 13
Taman Panchor Jaya
70400 Seremban
Neg Sembilan


Sila hubungi :
Tel : 019-650 8503
Email : walin9@yahoo.com