• RAWATAN ISLAM AL-JAWHARI

    AHLAN BIKUM dan SELAMAT DATANG ... Konsep Ikhtiar mencari kesembuhan dengan menggunakan ayatul ruqyah dan herba-herba semulajadi dalam rawatan Insya Allah.

  • PERAWAT ANDA

    Sila hubungi saya, Ust Bukhari melalui talian 019-650 8503 (24 jam) dan email walin9@yahoo.com. Insya Allah kita sama-sama berikhtiar

  • BUKU JIN UNDERCOVER

    Buku Terbaharu keluaran AKRINE, pengijazahan amalan merawat sekiranya pembelian buku yang original ...

  • BUKU BERDIALOG DENGAN JIN [BDJ]

    Nukilan kisah rawatan oleh penulis buku berkenaan, antara Best Seller pada tahun keluarannya, RM35.00 sahaja ...

  • PENGASAS AKRINE

    TG Dr. Ust Abdul Majid bin Hassan, sila layari laman blog beliau www.akrine.blogspot.com, beliau juga penulis buku Berdialog Dengan Jin [Pengalaman Perawat] dan buku Jin Undercover.

  • AKRINE

    Persatuan Perawat Islam Nur Ehsan Malaysia [AKRINE]. Sila layari laman web www.akrine.com, bagi yang berhajat dengan Kursus Intensif Rawatan Islam, sila ambil perhatian kerana selepas KIRI 1 sahaja akan dibenarkan mengikuti KIRI Tahap 2. Tuan/ Puan/ Cik juga dipelawa menyertai FB AKRINE, selepas selesai KIRI Tahap 2, dan emailkan sijil tamat KIRI 2 ke email webakrine@gmail.com.

  • URUTAN URAT DAN SARAF

    Ikhtiar pemulihan urat dan saraf dengan Terapi Urutan Badan, samada kerana kelesuan bekerja, urutan kesihatan, urutan kelelakian mahupun urutan pakej sebelum berkahwin, suatu ikhtiar, saya mengurut LELAKI sahaja... Mahar urutan boleh dibincangkan Insya Allah

  • RAWATAN GHURAH RESDUNG

    Ikhtiar mengeluarkan lendir pada saluran pernafasan yang mana lendiri-lendir ini mengganggu sistem pernafasan seharian, almaklumlah, kita menyedut toksin-toksin yang kotor seharian. Akan dibekalkan selepas rawatan Sabun Sireh [RM8.00 sebuku] dan Sabun Resdung [RM8.00 sebuku] sebagai ikhtiar selepas rawatan Ghurah Resdung ... Insya Allah membantu tuan/ puan/ cik ...

  • BEKAM atau ALHIJAMAH

    Ikhtiar mengeluarkan darah-darah kotor di bawah kulit atau sel darah merah yang mati selepas setiap 3 bulan, sel-sel ini yang tiada tempat atau jalan keluar tersimpan di bawah kulit, Insya Allah dengan al-Hijamah mampu memulihkan atau mengeluarkan darah mati berkenaan. Ianya juga amalan Rasulullah SAW dalam kehidupan Baginda SAW. Insya Allah akan memberikan kesihatan berpanjangan dengan amalan berbekam ini. Nasihat selepas berbekam akan diberikan percuma, dan darah tuan akan didiagnos sepanjang sesi bekaman badan ...

:::::: :::: Ahlan Bikum ::: Selamat Datang ::: Ke Blog AKRINE SEREMBAN [AL-JAWHARI] :::: :::: Syukran dan Terima Kasih :::: sama-sama usahakan untuk mendapatkan kesembuhan dariNya, bergantung hanya padaNya, Tukang Doa hanyalah asbab sahaja ....

6/15/2012

Posted by Bukhari bin Hj Kadam
No comments | 11:18 am

ASSALAMUALAIKUM WBT.

Adalah dengan ini dimaklumkan bahawa, Pengasas AKRINE bersetuju untuk membuat Halaqah Usrah bersama Perawat AKRINE, pada ketetapan yang berikut : [terbuka kepada semua perawat AKRINE]

Hari : Ahad
Tarikh : 17 Jun 2012
Masa : Selepas Solat Maghrib [Mahgrib berjemaah]
Tempat : AKRINE Kuang [Dewan Burhanuddin Helmy]
Jamuan : sila bawa sendiri [sumbangan dialukan Insya Allah]

Usrah ini adalah inisiatif AKRINE bagi merapatkan ukhuwwah sesama Perawat AKRINE dan membincangkan isu-isu berkaitan Rawatan Islam dan sebagainya. TERBUKA kepada semua Perawat AKRINE.

Antara agenda ialah:

Jam 7 Petang : Kehadiran Perawat AKRINE
                           Solat Maghrib berjemaah
                           Usrah Perawat AKRINE
                           Solat Isyak Berjemaah
                          Jamuan Ringan [sekiranya ada]

Keterangan lanjut sila berhubung dengan Pengasas AKRINE dan Presiden AKRINE.

6/13/2012

Posted by Bukhari bin Hj Kadam
No comments | 1:28 pm
Shamsiah (bukan nama sebenar) sudah agak lama mengalami gangguan yang memang menjejaskan kualiti hidupnya sekeluarga, Sudah banyak ikhtiar yang dilakukan untuk membebaskan diri daripada gangguan-gangguan tu, sama ada berjumpa dengan para perawat yang ikhlas untuk membantu atau berjumpa dengan golongan paw wang yang suka cari kesempatan atas kesempitan orang lain, Malah, perawat-perawat yang sering keluar dalam TV pun dia dah jumpa, cuma Allah belum izinkan kesembuhan, Akhirnya Shamsiah berjumpa saya atas cadangan saudaranya, Ish, kadang saya rasa malu dan rendah diri kalau nak dibandingkan dengan perawat-perawat yang lebih hebat, bahkan bergelar personaliti TV! Redha jelah, Tentu ada sebab mengapa Allah hantar dia kepada saya yang banyak kelemahan ni,

Cerapan yang saya buat mendapati Shamsiah memang masih mengalami gangguan jin sihir yang agak kuat dan agresif, Rawatan sesi pertama sekadar mampu mentarbiah jin-jin sihir dan menidurkan mereka agar tidak menganggu kehidupan Shamsiah sehingga ke sesi rawatan seterusnya, Syukurlah, jin-jin tu akur dengan arahan saya dengan izin Alla, Sesi rawatan kedua berlaku seminggu selepas itu, Kali ini Shamsiah datang dengan ramai ahli keluarganya yang dikatakan mengalami simptom gangguan yang berbeza tetapi masih daripada sumber yang sama, Saya menggunakan TKR untuk sesi rawatan terhadap Shamsiah dan keluarganya, Di samping dapat merawat diri sendiri. Shamsiah juga dapat membantu dengan izin Allah untuk merawat gangguan yang wujud dalam diri setiap ahli keluarganya walaupun terpaksa mengambil masa yang agak panjang,

Dua minggu selepas itu, Shamsiah menghubungi saya menyatakan simptom-simptom gangguan yang dah hilang selepas rawatan kedua tempoh hari dirasai kembali, Bukan dia seorang sahaja, malah ahli-ahli keluarganya yang berkunjung ke rumah kampung akan mengalaminya. Nampaknya saya kena rawat sekali rumah di kampungnya tu. Pada hari yang ditetapkan saya tiba di rumah kampungnya jam 5.30 petang. Tinjauan saya mendapati kawasan rumah tu agak luas, maklumlah rumah kampung.

Setelah selesai sesi ruqyah, saya terus arahkan ketua jin sihir tu mengesan, mengambil, dan memusnahkan barang sihir yang mungkin ada dalam diri Shamsiah dan di rumah tersebut, Alhamdulillah, ikhtiar saya dimudahkan Allah. ketua jin tu akur dengan arahan-arahan saya, Selesai rawatan diri sendiri dan ahli keluarga, tiba-tiba Shamsiah yang dalam keadaan tertutup matanya bangun dan bergerak ke seluruh kawasan rumah, Pada lokasi-lokasi tertentu dia menunjukkan aksi menghancurkan dan memusnahkan barang sihir, Ada barang sihir yang diletak di siling rumah dan dia mengisyaratkan untuk menggunakan tangga bagi memusnahkan barang sihir tu, Shamsiah sendiri yang menaiki tangga dalam keadaan mata tertutup. Laju je dia naik, mengalahkan orang yang celik.

Tidak semena-mena, Shamsiah berjalan menuju pintu rumah dan menunjukkan isyarat agar saya dan suaminya mengikut dia ke bahagian bawah rumah, Kami hampir merangkak berada di bawah rumah yang agak rendah. Macam cerita Pendekar Bujang Lapok yang mencari puteri raja dalam gua pulak. Sampai di suatu lokasi, Shamsiah mula mencakar-cakar tanah dan cuba menggali sesuatu. Dia memberi isyarat untuk meminta cangkul dan dia sendiri menggali kawasan tu dengan mata masih lagi tetutup, Tiba-tiba mata cangkul   meengenai suatu objek keras dan berbunyi 'klang', Berdebar juga hati untuk melihat apa objek tu. Malangnya setelah puas menggali, objek itu masih gagal ditemui. 

Azan maghrib sudah bergema di masjid berhampiran. Saya mengajak Shamsiah kembali ke dalam rumah untuk rawatan seterusnya. Setelah jin-jin sihir dalam tubuh Shamsiah bersedia dikeluarkan, Shamsiah tersedar dan terpinga-pinga. Namun dia sempat menyatakan bahawa 'perjalanan' dia kali ini memang untuk mengesan dan memusnahkan barang sihir yang ada di rumah kampungnya, Dia sedar cuma tidak dapat mengawal pergerakan tubuhnya sepanjang sesi rawatan tadi. Walaupun gagal mengeluarkan barang sihir yang ditanam secara fizikal, tetapi saya tetap ikhtiarkan untuk membatalkan dan menawarkan barang sihir tersebut agar tidak lagi aktif dan menganggu Shamsiah sekeluarga. Semuanya dengan izin Allah jua. 

6/12/2012

Posted by Bukhari bin Hj Kadam
No comments | 3:00 pm
Alhamdulillah, segala pujian bagiNya, tiada jemu untuk terus berselawat ke atas Rasulurrahmah, allahumma solli 'ala sayyidina Muhammad wa 'ala aalihi wa sohbihi wa baarik wasillim.

Alhamdulillah, Sabun Nuur Aura al-Bayt telah siap diproses, sekarang hanya menunggu packaging sahaja [agak spesel packaging kali ini, jadi memakan sedikit masa]. Oleh yang demikian, HARGA PROMOSI SABUN NUUR AURA AL-BAYT [1 buku sabun] ialah RM25.00 sahaja [tempoh sebulan dari 11 Jun - 10 Julai 2012 Insya Allah]

Boleh membuat tempahan dengan Pengurusan TIB iaitu Ustaz Rosdi 016-958 5423 ataupun Pn Anida 016-958 5502, harga RM25.00 ini tidak termasuk pos, dan pos minimum ialah sebanyak 3 buku sabun [campuran dibenarkan Insya Allah]. Sila bank inkan then SMS details alamat penghantaran [nama penuh, alamat penghantaran, bank yang di bank in kan tadi] . Insya Allah penghantaran akan dibuat pada setiap hari Isnin dan Khamis sahaja.

Untuk apa yer Sabun Nuur Aura al-Bayt ini??? 
Maka jawapannya ialah sebagai ikhtiar dalam:
  1. Mempermudahkan urusan rezeki [perniagaan, perkahwinan, cepat jodoh]
  2. Mengeratkan hubungan suami isteri [pulih hubungan]
  3. Orang tenang, senang & sejuk melihat diri kita Insya Allah.
  4. Mencantikkan & mencerahkan wajah Insya Allah.
  5. Membuka aura positif dalam badan dan menyingkirkan aura negatif, bi 'AunILLAH. 
  6. Ikhtiar sebagai Pelembab wajah/ muka bagi wanita [telah ditestimonikan], bi 'AunILLAH.
Cara Penggunaan :
  1. Buat mandian seperti biasa, lebihkan penggunaan pada anggota wajah [murah rezeki, dipandang tenang dan sejuk oleh yang memandang]
  2. Bagi pemulihan/ percepat jodoh, amalan mandi sebelum matahari terbit pada tanggal 13hb, 14hb dan 15hb bulan Islam [suatu ikhtiar]
  3. Yang penting, amalan doa kepadaNya sangatlah penting [kebergantungan padaNya selepas berusaha]
  4. Untuk pelembab wajah [wanita], buihkan dan dibiarkan di wajah dalam tempoh 5-10 minit [telah ditestimonikan].
Yang selalu ana tekankan ialah, semuanya dengan IzinNya jua, sebagai hambaNya, tiada salah kita berikhtiar mencari kesembuhan diri baik dalam masalah fizikal mahupun batin. Dan ana galakkan menggunakannya dengan AMALAN KEREZKIAN dan DOA NUUR yang akan diberikan nanti Insya Allah [boleh dapatkan dari blog utama TIB]. Yang penting ialah, beramal keranaNya.

HUBUNGI

Rawatan Islam al-Jawhari [Akrine Seremban] dikelolakan oleh Ustaz Bukhari b. Hj Kadam secara part time sahaja. semua rawatan adalah berdasarkan janji temu sahaja dan semuanya perlu mengikut masa yang telah diberikan.

Suatu ikhtiar dalam rawatan gangguan makhluk halus, sihir, saka, jin asyik, urutan badan bagi lelaki dan bekam darah/ angin serta rawatan resdung/ ghurah. Insya Allah membantu sekadar ilmu yang Dia pinjamkan pada saya sahaja. Saya hanya Tukang Doa sahaja, tiada lebih dari itu.

Alamat Pusat Ikhtiar Rawatan:
No 700 Jalan Semarak 13
Taman Panchor Jaya
70400 Seremban
Neg Sembilan


Sila hubungi :
Tel : 019-650 8503
Email : walin9@yahoo.com