• RAWATAN ISLAM AL-JAWHARI

    AHLAN BIKUM dan SELAMAT DATANG ... Konsep Ikhtiar mencari kesembuhan dengan menggunakan ayatul ruqyah dan herba-herba semulajadi dalam rawatan Insya Allah.

  • PERAWAT ANDA

    Sila hubungi saya, Ust Bukhari melalui talian 019-650 8503 (24 jam) dan email walin9@yahoo.com. Insya Allah kita sama-sama berikhtiar

  • BUKU JIN UNDERCOVER

    Buku Terbaharu keluaran AKRINE, pengijazahan amalan merawat sekiranya pembelian buku yang original ...

  • BUKU BERDIALOG DENGAN JIN [BDJ]

    Nukilan kisah rawatan oleh penulis buku berkenaan, antara Best Seller pada tahun keluarannya, RM35.00 sahaja ...

  • PENGASAS AKRINE

    TG Dr. Ust Abdul Majid bin Hassan, sila layari laman blog beliau www.akrine.blogspot.com, beliau juga penulis buku Berdialog Dengan Jin [Pengalaman Perawat] dan buku Jin Undercover.

  • AKRINE

    Persatuan Perawat Islam Nur Ehsan Malaysia [AKRINE]. Sila layari laman web www.akrine.com, bagi yang berhajat dengan Kursus Intensif Rawatan Islam, sila ambil perhatian kerana selepas KIRI 1 sahaja akan dibenarkan mengikuti KIRI Tahap 2. Tuan/ Puan/ Cik juga dipelawa menyertai FB AKRINE, selepas selesai KIRI Tahap 2, dan emailkan sijil tamat KIRI 2 ke email webakrine@gmail.com.

  • URUTAN URAT DAN SARAF

    Ikhtiar pemulihan urat dan saraf dengan Terapi Urutan Badan, samada kerana kelesuan bekerja, urutan kesihatan, urutan kelelakian mahupun urutan pakej sebelum berkahwin, suatu ikhtiar, saya mengurut LELAKI sahaja... Mahar urutan boleh dibincangkan Insya Allah

  • RAWATAN GHURAH RESDUNG

    Ikhtiar mengeluarkan lendir pada saluran pernafasan yang mana lendiri-lendir ini mengganggu sistem pernafasan seharian, almaklumlah, kita menyedut toksin-toksin yang kotor seharian. Akan dibekalkan selepas rawatan Sabun Sireh [RM8.00 sebuku] dan Sabun Resdung [RM8.00 sebuku] sebagai ikhtiar selepas rawatan Ghurah Resdung ... Insya Allah membantu tuan/ puan/ cik ...

  • BEKAM atau ALHIJAMAH

    Ikhtiar mengeluarkan darah-darah kotor di bawah kulit atau sel darah merah yang mati selepas setiap 3 bulan, sel-sel ini yang tiada tempat atau jalan keluar tersimpan di bawah kulit, Insya Allah dengan al-Hijamah mampu memulihkan atau mengeluarkan darah mati berkenaan. Ianya juga amalan Rasulullah SAW dalam kehidupan Baginda SAW. Insya Allah akan memberikan kesihatan berpanjangan dengan amalan berbekam ini. Nasihat selepas berbekam akan diberikan percuma, dan darah tuan akan didiagnos sepanjang sesi bekaman badan ...

:::::: :::: Ahlan Bikum ::: Selamat Datang ::: Ke Blog AKRINE SEREMBAN [AL-JAWHARI] :::: :::: Syukran dan Terima Kasih :::: sama-sama usahakan untuk mendapatkan kesembuhan dariNya, bergantung hanya padaNya, Tukang Doa hanyalah asbab sahaja ....

7/09/2012

Posted by Bukhari bin Hj Kadam
1 comment | 1:55 pm

“Kami dah tak selesa tinggal di kampung kami, ustaz. Hijrahkanlah kami ke Serambi Madinah. Kami semua jin Islam,” kata ketua jin (hantu raya) yang menganggu Puan Safiah (bukan nama sebenar).

“Kami memang bengang dengan manusia yang kemaruk dengan kemajuan sampai merosakkan kampung kami untuk dibuat lebuh raya. Banyak penduduk kampung yang mati atau tercedera ketika ‘diserang’ dengan jentera-jentera berat tu. Anak-anak kami yang tidak berdosa pun jadi mangsanya. Kejam betul manusia ni, “ tambah ketua jin yang menggelarkan dirinya Haji Hashim.

“Dah tu, mengapa ganggu Puan Safiah ni? Ada ke Puan Safiah atau keluarganya pernah menzalimi kamu? Berhijrah je la ke tempat yang kamu semua rasa lebih sesuai dan selesa,” saya cuba mencari punca gangguan terhadap Puan Safiah.

“Bukan niat kami nak ganggu Puan Safiah, ustaz. Dia ni perempuan yang baik dan solehah. Cuma apabila kami duduk dalam badan dia, dia rasa berat dan sakit di tulang belikat. Sebenarnya kami dah beratus-ratus tahun menunggu kedatangan dia untuk menyelamatkan kami.”

“Macam mana tu?” pening kepala saya memikirkan kata-kata Haji Hashim tu.

“Begini, ustaz. Sejak Puan Safiah ni pergi berubat dengan ustaz untuk buang gangguan jin sihir dan saka, kami perhatikan je dari jauh  ustaz hantar  jin-jin tu ke Serambi Madinah. Kami cemburu, ustaz. Kami pun teringin nak ke sana, tapi tak tau macam mana.  Inilah caranya yang kami rasa sesuai untuk bawa kami ke Serambi Madinah atas bantuan ustaz dengan izin Allah. Saat inilah yang kami tunggu-tunggu selama ini. Maafkanlah kami ye Puan Safiah. Maafkanlah kami ye ustaz.”

“Kami pun bukan nak duduk lama dalam badan dia ni. Singgap  sekejap je sementara tunggu masa ustaz hantar kami ke Serambi Madinah. Lagipun kami nampak ada laluan masuk ke dalam badan dia ni. Kami pun tak tahan duduk lama-lama dalam badan dia. Panas, ustaz sebab dia ni banyak beramal. Dah la, ustaz, hijrahkanlah kami secepat mungkin ke Serambi Madinah.”

Disebabkan bilangan jin yang agak ramai, maklumlah satu perkampungan, saya berdoa agar Allah datangkan tentera Islam dari Serambi Madinah bersama dengan kelengkapan kenderaan untuk membawa semua penduduk Kampung Setia Kasih  berhijrah ke sana. Tanpa banyak masalah akhirnya Allah izinkan kesemua jin hantu raya yang menumpang seketika dalam tubuh Puan Safiah dapat dihijrahkan ke Serambi Madinah.

Walaupun mungkin sukar diterima akal, tetapi di alam jin, semuanya berlaku dengan izin Allah. Ingat, kita khalifah Allah yang ada ‘kuasa’ mengarah dan memerintahkan jin-jin tu agar tunduk dan akur kepada Allah. Itulah kelebihan kita sebagai manusia yang Allah sebut sebagai ahsani taqwim (kejadian yang sempurna). Subhanallah...

HUBUNGI

Rawatan Islam al-Jawhari [Akrine Seremban] dikelolakan oleh Ustaz Bukhari b. Hj Kadam secara part time sahaja. semua rawatan adalah berdasarkan janji temu sahaja dan semuanya perlu mengikut masa yang telah diberikan.

Suatu ikhtiar dalam rawatan gangguan makhluk halus, sihir, saka, jin asyik, urutan badan bagi lelaki dan bekam darah/ angin serta rawatan resdung/ ghurah. Insya Allah membantu sekadar ilmu yang Dia pinjamkan pada saya sahaja. Saya hanya Tukang Doa sahaja, tiada lebih dari itu.

Alamat Pusat Ikhtiar Rawatan:
No 700 Jalan Semarak 13
Taman Panchor Jaya
70400 Seremban
Neg Sembilan


Sila hubungi :
Tel : 019-650 8503
Email : walin9@yahoo.com