• RAWATAN ISLAM AL-JAWHARI

    AHLAN BIKUM dan SELAMAT DATANG ... Konsep Ikhtiar mencari kesembuhan dengan menggunakan ayatul ruqyah dan herba-herba semulajadi dalam rawatan Insya Allah.

  • PERAWAT ANDA

    Sila hubungi saya, Ust Bukhari melalui talian 019-650 8503 (24 jam) dan email walin9@yahoo.com. Insya Allah kita sama-sama berikhtiar

  • BUKU JIN UNDERCOVER

    Buku Terbaharu keluaran AKRINE, pengijazahan amalan merawat sekiranya pembelian buku yang original ...

  • BUKU BERDIALOG DENGAN JIN [BDJ]

    Nukilan kisah rawatan oleh penulis buku berkenaan, antara Best Seller pada tahun keluarannya, RM35.00 sahaja ...

  • PENGASAS AKRINE

    TG Dr. Ust Abdul Majid bin Hassan, sila layari laman blog beliau www.akrine.blogspot.com, beliau juga penulis buku Berdialog Dengan Jin [Pengalaman Perawat] dan buku Jin Undercover.

  • AKRINE

    Persatuan Perawat Islam Nur Ehsan Malaysia [AKRINE]. Sila layari laman web www.akrine.com, bagi yang berhajat dengan Kursus Intensif Rawatan Islam, sila ambil perhatian kerana selepas KIRI 1 sahaja akan dibenarkan mengikuti KIRI Tahap 2. Tuan/ Puan/ Cik juga dipelawa menyertai FB AKRINE, selepas selesai KIRI Tahap 2, dan emailkan sijil tamat KIRI 2 ke email webakrine@gmail.com.

  • URUTAN URAT DAN SARAF

    Ikhtiar pemulihan urat dan saraf dengan Terapi Urutan Badan, samada kerana kelesuan bekerja, urutan kesihatan, urutan kelelakian mahupun urutan pakej sebelum berkahwin, suatu ikhtiar, saya mengurut LELAKI sahaja... Mahar urutan boleh dibincangkan Insya Allah

  • RAWATAN GHURAH RESDUNG

    Ikhtiar mengeluarkan lendir pada saluran pernafasan yang mana lendiri-lendir ini mengganggu sistem pernafasan seharian, almaklumlah, kita menyedut toksin-toksin yang kotor seharian. Akan dibekalkan selepas rawatan Sabun Sireh [RM8.00 sebuku] dan Sabun Resdung [RM8.00 sebuku] sebagai ikhtiar selepas rawatan Ghurah Resdung ... Insya Allah membantu tuan/ puan/ cik ...

  • BEKAM atau ALHIJAMAH

    Ikhtiar mengeluarkan darah-darah kotor di bawah kulit atau sel darah merah yang mati selepas setiap 3 bulan, sel-sel ini yang tiada tempat atau jalan keluar tersimpan di bawah kulit, Insya Allah dengan al-Hijamah mampu memulihkan atau mengeluarkan darah mati berkenaan. Ianya juga amalan Rasulullah SAW dalam kehidupan Baginda SAW. Insya Allah akan memberikan kesihatan berpanjangan dengan amalan berbekam ini. Nasihat selepas berbekam akan diberikan percuma, dan darah tuan akan didiagnos sepanjang sesi bekaman badan ...

:::::: :::: Ahlan Bikum ::: Selamat Datang ::: Ke Blog AKRINE SEREMBAN [AL-JAWHARI] :::: :::: Syukran dan Terima Kasih :::: sama-sama usahakan untuk mendapatkan kesembuhan dariNya, bergantung hanya padaNya, Tukang Doa hanyalah asbab sahaja ....

2/22/2011

Posted by Bukhari bin Hj Kadam
No comments | 11:57 am
Tanda-Tanda Pada Waktu Tidur

  1. Sangat susah tidur pada waktu malam.
  2. Rasa cemas dan sering terbangun pada waktu malam.
  3. Mimpi yang buruk atau mimpi melihat sesuatu yang menakutkan serta ingin memekik untuk meminta pertolongan akan tetapi tidak sanggup.
  4. Mimpi yang sangat menyeramkan.
  5. Mimpi melihat berbagai macam binatang seperti melihat kuching, anjing, unta, ular, singa, serigala atau tikus.
  6. Gigi geraham yang berbunyi pada waktu tidur.
  7. Tertawa, menangis atau memekik pada waktu tidur.
  8. Berperasaan sedih pada saat tidur.
  9. Berdiri serta berjalan ketika tidur tanpa sedar.
  10. Mimpi seolah-olah akan jatuh dari tempat yang tinggi.
  11. Mimpi sedang berada di kuburan, ditempat pembuangan sampah atau tempat yang mengerikan.
  12. Bermimpi melihat orang sangat aneh, seperti sangat tinggi, sangat pendek atau sangat hitam.
  13. Bermimpi melihat hantu.
Tanda-Tanda Pada Waktu Sedar atau Jaga

  1. Kepala selalu pusing, yang tidak disebabkan oleh penyakit pada dua mata, telinga, hidung, gigi, tekak atau perut.
  2. Selalu lupa dari zikir Allah, solat dan ketaatan lainnya.
  3. Fikiran yang kacau / Selalu lesu dan malas / Saraf yang tersumbat.
  4. Rasa sakit pada salah satu anggota badan sedangkan doktor perubatan tidak sanggup mengubatinya.
Macam-Macam Gangguan Jin

  1. Gangguan sepenuhnya, iaitu jin mengganggu seluruh badan seperti orang yang mengalami berbagai macam saraf yang tersumbat.
  2. Gangguan tidak secara keseluruhan, iaitu jin mengganggu salah satu dari anggota badan, seperti tangan, kaki atau lidah.
  3. Gangguan yang berterusan, iaitu jin terus berada dalam tubuh seseorang sehingga memakan waktu yang sangat lama.
  4. Gangguan seketika, iaitu tidak lebih dari beberapa detik seperti seseorang yang mengalami mimpi buruk.
Antara Penyebab Gangguan jin :

  1. Jin lelaki kadang kala jatuh cinta kepada orang perempuan dan kadang kala jin perempuan jatuh cinta kepada orang lelaki.
  2. Kerana kezaliman manusia terhadap mereka, seperti menumpahkan air panas atau menimpakan sesuatu barang dari tempat yang tinggi.
  3. Kezaliman yang dilakukan oleh makhluk jin kepada manusia tanpa sesuatu sebab tertentu. Yang berhubungan dengan prekara ini jin tidak akan dapat menganggu manusia kecuali manusia itu dalam keadaan : Sangat marah, Sangat takut, Sangat lalai dan Mempunyai nafsu syahwat yang tinggi.
Cara-Cara Jin Masuk ke dalam Tubuh Manusia

1.     Jin adalah sejenis makhluk berunsurkan udara sedangkan manusia memiliki lubang bulu roma, kerana itulah dia dapat masuk ke dalam tubuh manusia dari bahagian manapun juga. Makhluk jin diciptakan dari zat yang sejenis udara sebagaimana firman Allah : Ertinya,"Dan Allah menciptakan jin dari api yang menyala". ( Ar-Rahman: 15 ) Dalam hal ini Ibn Abbas berkata: Iaitu dari hujung nyalanya api, sedangkan hujung nyalanya api adalah merupakan udara panas yang keluar dari api.

2.     Ketika jin masuk ke dalam tubuh manusia, makhluk ini langsung menuju ke otak, melalui otak ini dia dapat mempengaruhi bahagian mana saja yang dia sukai dari tubuh manusia. Para doktor perubatan telah mengkaji dan membuktikan bahawa orang yang terkena penyakit kerasukan jin memiliki gelombang otak yang sangat halus dan sangat aneh yang ada di dalam otaknya. Ditambah lagi dengan keterangan dari orang yang ahli tentang cara pengubatan orang yang kerasukan jin, bahawa jin itu memberitahunya bahawa mereka berada dalam otak manusia.
Posted by Bukhari bin Hj Kadam
No comments | 10:17 am
Dari blog TG Ust Wan Asrul - Terapi Islam al-Fatah
 
Sesungguhnya ini ialah rezeki dari KAMI kepada kamu, rezeki Yang tidak pernah putus-putus. (Shaad : 54 )

33x Subuh, 33x Dhuha, 33x Maghrib, 33x selepas Solat Jumaat, 111x selepas solat Tahajjud.

Juga dibacakan semasa mengisi minyak kereta atau semasa membuka kedai.

Kaedah khususnya akan dikongsikan. InsyaALLAH.
Posted by Bukhari bin Hj Kadam
No comments | 10:11 am

Kebanyakan mangsa racun dan santau memperolehinya ketika majlis jamuan, di kedai makan atau kenduri-kendara. Berikut ialah amalan sebagai ikhtiar untuk mengelakkan bahana tersebut.

1.Sebelum keluar rumah:
a) Al-Fatihah 1 kali
b) Ayatul Qursi 1 kali
c) Al-Quraisy 1 kali
d) Al-Ikhlas 3 kali
e) Ayat penggerak 3 kali
بِسْمِ اللهِ الَّذِيْ لاَ يَضُرُّ مَعَ اسْمِهِ شَيْءٌ فِي الأَرْضِ وَلاَ فِي السَّمَاءِ وَهُوَ السَّمِيْعُ الْعَلِيْمُ

2. Semasa keluar rumah melangkah dengan kaki kanan.

3. Semasa sampai di kedai atau majlis, baca:

a) Al- Quraisy 1 kali
b) Surah Al-Hadid:25 - 3 kali إِنَّ اللَّهَ قَوِيٌّ عَزِيزٌ
c) Ayat pengerak

بِسْمِ اللهِ الَّذِيْ لاَ يَضُرُّ مَعَ اسْمِهِ شَيْءٌ فِي الأَرْضِ وَلاَ فِي السَّمَاءِ وَهُوَ السَّمِيْعُ الْعَلِيْمُ
Semoga Allah sentiasa memelihara kita daripada angkara kejahatan jin dan manusia…amiin.

2/20/2011

Posted by Bukhari bin Hj Kadam
No comments | 1:23 pm
Selepas memenuhi jemputan bacaan Yasin dan tahlil arwah di rumah seorang ahli kariah, saya pulang ke rumah jam 10.00 malam. Seperti yang dijanjikan 2 pasang suami isteri datang untuk sesi rawatan. Mereka mendakwa pernah disihir sebelum ini tetapi berjaya dipulihkan. Hasil cerapan dan soal selidik, mereka tidak mengalami gangguan yang serius cuma minta saya ‘scan’ kalau-kalau ada unsur gangguan dalam diri mereka. Di rumah kadang-kadang ada bunyi-bunyi pelik yang kedengaran terutama waktu malam. Sebelum ni mereka pernah dapatkan rawatan daripada seorang perawat di Kesang, Johor. Cuma bahan yang minta disediakan agak pelik termasuk ladam kuda. Entahlah, saya pun tak pernah tengok ladam kuda sebab tak pernah bela kuda. Kucing ada la.  Mereka  takut kalau-kalau ada unsur jin yang masuk ke dalam badan semasa rawatan dulu, itu je.

Untuk menjimatkan masa, saya minta mereka duduk bersandar sambil berlunjur secara berjemaah.  Setelah membaca ikrar pemutus dan minum air ruqyah, saya minta semua bersedia untuk bacaan Bismillah 21. Sementara masing-masing membaca Bismillah 21, saya teruskan dengan bacaan ruqyah syar’iyyah. Alhamdulillah, semua dapat menyempurnakan bacaan Bismillah 21 dengan baik. Petanda awal tiada gangguan.

Saya lanjutkan ‘pencarian’ dengan teknik gantung tangan dan teknik 1881. Masih tiada tindak balas. Cuma Puan M kata, tangan dan kakinya panas macam kena renjatan elektrik semasa saya meruqyah dengan besi rawatan. Akhirnya, saya gunakan teknik pukulan serban ke seluruh badan pesakit dan teknik tarik jin menggunakan serban. Rawatan berakhir jam 12.15 tengah malam. 

Meskipun sesi rawatan tidak menunjukkan reaksi kewujudan gangguan secara jelas, tetapi anak kedua saya yang baru nak terlelap di biliknya memberitahu saya yang dia  ‘nampak’ beberapa gerombolan jin yang terbang pantas ke suatu destinasi tertentu. Anak kedua saya ni (lelaki) memang amat mudah menyerap gangguan terutama jin asyik. Mungkin yang dia ‘nampak’ tu jin-jin yang saya tarik dan hantar ke Darul Islah dan ke  Serambi Madinah. Hanya Allah yang Maha Mengetahui. Segala yang berlaku adalah dengan  izin Allah jua.

HUBUNGI

Rawatan Islam al-Jawhari [Akrine Seremban] dikelolakan oleh Ustaz Bukhari b. Hj Kadam secara part time sahaja. semua rawatan adalah berdasarkan janji temu sahaja dan semuanya perlu mengikut masa yang telah diberikan.

Suatu ikhtiar dalam rawatan gangguan makhluk halus, sihir, saka, jin asyik, urutan badan bagi lelaki dan bekam darah/ angin serta rawatan resdung/ ghurah. Insya Allah membantu sekadar ilmu yang Dia pinjamkan pada saya sahaja. Saya hanya Tukang Doa sahaja, tiada lebih dari itu.

Alamat Pusat Ikhtiar Rawatan:
No 700 Jalan Semarak 13
Taman Panchor Jaya
70400 Seremban
Neg Sembilan


Sila hubungi :
Tel : 019-650 8503
Email : walin9@yahoo.com