• RAWATAN ISLAM AL-JAWHARI

    AHLAN BIKUM dan SELAMAT DATANG ... Konsep Ikhtiar mencari kesembuhan dengan menggunakan ayatul ruqyah dan herba-herba semulajadi dalam rawatan Insya Allah.

  • PERAWAT ANDA

    Sila hubungi saya, Ust Bukhari melalui talian 019-650 8503 (24 jam) dan email walin9@yahoo.com. Insya Allah kita sama-sama berikhtiar

  • BUKU JIN UNDERCOVER

    Buku Terbaharu keluaran AKRINE, pengijazahan amalan merawat sekiranya pembelian buku yang original ...

  • BUKU BERDIALOG DENGAN JIN [BDJ]

    Nukilan kisah rawatan oleh penulis buku berkenaan, antara Best Seller pada tahun keluarannya, RM35.00 sahaja ...

  • PENGASAS AKRINE

    TG Dr. Ust Abdul Majid bin Hassan, sila layari laman blog beliau www.akrine.blogspot.com, beliau juga penulis buku Berdialog Dengan Jin [Pengalaman Perawat] dan buku Jin Undercover.

  • AKRINE

    Persatuan Perawat Islam Nur Ehsan Malaysia [AKRINE]. Sila layari laman web www.akrine.com, bagi yang berhajat dengan Kursus Intensif Rawatan Islam, sila ambil perhatian kerana selepas KIRI 1 sahaja akan dibenarkan mengikuti KIRI Tahap 2. Tuan/ Puan/ Cik juga dipelawa menyertai FB AKRINE, selepas selesai KIRI Tahap 2, dan emailkan sijil tamat KIRI 2 ke email webakrine@gmail.com.

  • URUTAN URAT DAN SARAF

    Ikhtiar pemulihan urat dan saraf dengan Terapi Urutan Badan, samada kerana kelesuan bekerja, urutan kesihatan, urutan kelelakian mahupun urutan pakej sebelum berkahwin, suatu ikhtiar, saya mengurut LELAKI sahaja... Mahar urutan boleh dibincangkan Insya Allah

  • RAWATAN GHURAH RESDUNG

    Ikhtiar mengeluarkan lendir pada saluran pernafasan yang mana lendiri-lendir ini mengganggu sistem pernafasan seharian, almaklumlah, kita menyedut toksin-toksin yang kotor seharian. Akan dibekalkan selepas rawatan Sabun Sireh [RM8.00 sebuku] dan Sabun Resdung [RM8.00 sebuku] sebagai ikhtiar selepas rawatan Ghurah Resdung ... Insya Allah membantu tuan/ puan/ cik ...

  • BEKAM atau ALHIJAMAH

    Ikhtiar mengeluarkan darah-darah kotor di bawah kulit atau sel darah merah yang mati selepas setiap 3 bulan, sel-sel ini yang tiada tempat atau jalan keluar tersimpan di bawah kulit, Insya Allah dengan al-Hijamah mampu memulihkan atau mengeluarkan darah mati berkenaan. Ianya juga amalan Rasulullah SAW dalam kehidupan Baginda SAW. Insya Allah akan memberikan kesihatan berpanjangan dengan amalan berbekam ini. Nasihat selepas berbekam akan diberikan percuma, dan darah tuan akan didiagnos sepanjang sesi bekaman badan ...

:::::: :::: Ahlan Bikum ::: Selamat Datang ::: Ke Blog AKRINE SEREMBAN [AL-JAWHARI] :::: :::: Syukran dan Terima Kasih :::: sama-sama usahakan untuk mendapatkan kesembuhan dariNya, bergantung hanya padaNya, Tukang Doa hanyalah asbab sahaja ....

11/10/2011

Posted by Bukhari bin Hj Kadam
2 comments | 12:03 pm
Upacara akad nikah antara Cik Yati dan pasangannya  berjalan lancar selepas asar. Malam itu suasana rumah Encik Yusri meriah dengan gurau senda, gelak tawa dan keriuhan kanak-kanak yang bermain.  Nampaknya semua seronok meraikan pengantin yang akan disandingkan pada hari berlangsungnya majlis walimatul urus keesokan harinya. Semua persiapan telah dibuat, hanya menunggu hari langsungnya sahaja.

Kemeriahan suasana malam itu tiba-tiba terganggu apabila pengantin perempuan tiba-tiba mengadu kepanasan, pening kepala dan sakit-sakit seluruh badan. Saudara Amin, bapa saudara pengantin perempuan cuba memberikan bantuan. Dia ni pun ada asas ilmu rawatan Islam dan selalu membantu sahabat saya Ustaz Rosdi dan para perawat di Bandar Tasik Puteri, Rawang dalam sesi rawatan setiap hujung minggu. Ruqyah mula dibaca dan secara tiba-tiba si pengantin terus lemah, tak bermaya. Saudara Amin seolah-olah tak mampu meneruskan bacaan ruqyah. Lidahnya terkunci dan fikirannya agak bercelaru. Mujurlah dia masih mampu mengulang-ulang Surah Al-Fatihah.

Keadaan semakin kelam-kabut apabila Puan Zah (kakak pengantin perempuan) tiba-tiba kerasukan. Suaranya mula berubah menjadi kasar dan garau (suara lelaki). Perlakuannya juga tiba-tiba menjadi agresif dan sukar dikawal apatah lagi untuk ditenangkan. Rupa-rupanya jin yang mengganggu pengantin telah berpindah kepada kakaknya. Mungkin sebab ada laluan masuk yang mudah. Wallahu ‘alam.

“Aku dah cakap, perempuan ni aku punya. Dah lama aku suka dia. Dah lama aku tunggu dia. Alih-alih, dia kahwin dengan orang lain. Memang aku marah, memang aku tak dapat terima. Serahkan dia pada aku semula. Kalau tidak, kau tengoklah apa aku nak buat nanti. Suami dia pun aku akan kerjakan juga. Kau tengoklah nanti.” Jin yang merasuk kak Zah membebel-bebel.

Dalam kepayahan, saudara Amin menelefon saya yang kebetulan memang tak merawat malam tu. Seronok rasanya sesekali dapat bersantai dan berehat-rehat. Rupa-rupanya Allah tak izinkan perawat buang masa dengan bersantai-santai. Dengan suara yang agak perlahan, saudara Amin minta saya datang membantu. Mujurlah rumah pengantin dengan rumah saya tak la jauh sangat. 10 minit kemudian saya tiba di rumah pengantin. Encik Yusri selaku tuan rumah mempersilakan saya masuk dan mengucapkan terima kasih sebab sudi datang membantu.

Kak Zah terus maracau-racau. ‘Dia’ minta pengantin perempuan ‘dilepaskan’ jadi hak dia barulah semua akan selesai. Banyak cantik muka ‘dia’, bisik hati saya. Bila saya tanya siapa ‘dia’ , datang dari mana, dan apa agamanya, dengan bangganya ‘dia’ memang dah lama nakkan pengantin perempuan tu dan mengaku tinggal tidak jauh dari rumah pengantin, malah ‘dia’ mendakwa ahli surau dan biasa berulang-alik ke surau. Kiranya, orang kuat beramal la jugak. Maklum la ‘orang’ surau….  

Setelah usaha memujuk tidak  mendatangkan apa-apa kesan, saya terus membacakan beberapa potong ayat ruqyah dengan nada yang keras  dengan niat untuk membakar  jin yang merasuk tu.  Kak Zah menutup kedua-dua belah telinganya seolah-olah enggan mendengar  bacaan ayat-ayat Allah. Akhirnya dia rebah dan terus menutup kedua-dua telinganya.  Jin tu nampaknya semakin menggelupur kepanasan.

“Kamu nak keluar ke tidak ni?
“Tak naaaaaaakkk….!
“Tak nak ye….aku akan terus ‘bakar’ kamu dengan ayat-ayat Allah…!”
“ Tak naaaakkkkk…. Aku tak nak keluar!”

            ‘Dos tambahan’ dibuat terhadap ayat-ayat pembakar dan akhirnya jin itu mengalah dan bersedia untuk keluar. Saya arahkan dia keluar melalui mulut. Akhirnya kak Zah muntah dan tak semena-mena dia tersedar daripada kerasukan. Dia terpinga-pinga dan memohon maaf atas apa yang berlaku. Alhamdulillah…..segala-galanya telah selesai dengan izin Allah. “Dan katakanlah….apabila datang kebenaran, akan lenyaplah kebatilan kerana kebatilan itu sesuatu yang pasti akan lenyap." Al-Israk:81.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      


HUBUNGI

Rawatan Islam al-Jawhari [Akrine Seremban] dikelolakan oleh Ustaz Bukhari b. Hj Kadam secara part time sahaja. semua rawatan adalah berdasarkan janji temu sahaja dan semuanya perlu mengikut masa yang telah diberikan.

Suatu ikhtiar dalam rawatan gangguan makhluk halus, sihir, saka, jin asyik, urutan badan bagi lelaki dan bekam darah/ angin serta rawatan resdung/ ghurah. Insya Allah membantu sekadar ilmu yang Dia pinjamkan pada saya sahaja. Saya hanya Tukang Doa sahaja, tiada lebih dari itu.

Alamat Pusat Ikhtiar Rawatan:
No 700 Jalan Semarak 13
Taman Panchor Jaya
70400 Seremban
Neg Sembilan


Sila hubungi :
Tel : 019-650 8503
Email : walin9@yahoo.com