• RAWATAN ISLAM AL-JAWHARI

    AHLAN BIKUM dan SELAMAT DATANG ... Konsep Ikhtiar mencari kesembuhan dengan menggunakan ayatul ruqyah dan herba-herba semulajadi dalam rawatan Insya Allah.

  • PERAWAT ANDA

    Sila hubungi saya, Ust Bukhari melalui talian 019-650 8503 (24 jam) dan email walin9@yahoo.com. Insya Allah kita sama-sama berikhtiar

  • BUKU JIN UNDERCOVER

    Buku Terbaharu keluaran AKRINE, pengijazahan amalan merawat sekiranya pembelian buku yang original ...

  • BUKU BERDIALOG DENGAN JIN [BDJ]

    Nukilan kisah rawatan oleh penulis buku berkenaan, antara Best Seller pada tahun keluarannya, RM35.00 sahaja ...

  • PENGASAS AKRINE

    TG Dr. Ust Abdul Majid bin Hassan, sila layari laman blog beliau www.akrine.blogspot.com, beliau juga penulis buku Berdialog Dengan Jin [Pengalaman Perawat] dan buku Jin Undercover.

  • AKRINE

    Persatuan Perawat Islam Nur Ehsan Malaysia [AKRINE]. Sila layari laman web www.akrine.com, bagi yang berhajat dengan Kursus Intensif Rawatan Islam, sila ambil perhatian kerana selepas KIRI 1 sahaja akan dibenarkan mengikuti KIRI Tahap 2. Tuan/ Puan/ Cik juga dipelawa menyertai FB AKRINE, selepas selesai KIRI Tahap 2, dan emailkan sijil tamat KIRI 2 ke email webakrine@gmail.com.

  • URUTAN URAT DAN SARAF

    Ikhtiar pemulihan urat dan saraf dengan Terapi Urutan Badan, samada kerana kelesuan bekerja, urutan kesihatan, urutan kelelakian mahupun urutan pakej sebelum berkahwin, suatu ikhtiar, saya mengurut LELAKI sahaja... Mahar urutan boleh dibincangkan Insya Allah

  • RAWATAN GHURAH RESDUNG

    Ikhtiar mengeluarkan lendir pada saluran pernafasan yang mana lendiri-lendir ini mengganggu sistem pernafasan seharian, almaklumlah, kita menyedut toksin-toksin yang kotor seharian. Akan dibekalkan selepas rawatan Sabun Sireh [RM8.00 sebuku] dan Sabun Resdung [RM8.00 sebuku] sebagai ikhtiar selepas rawatan Ghurah Resdung ... Insya Allah membantu tuan/ puan/ cik ...

  • BEKAM atau ALHIJAMAH

    Ikhtiar mengeluarkan darah-darah kotor di bawah kulit atau sel darah merah yang mati selepas setiap 3 bulan, sel-sel ini yang tiada tempat atau jalan keluar tersimpan di bawah kulit, Insya Allah dengan al-Hijamah mampu memulihkan atau mengeluarkan darah mati berkenaan. Ianya juga amalan Rasulullah SAW dalam kehidupan Baginda SAW. Insya Allah akan memberikan kesihatan berpanjangan dengan amalan berbekam ini. Nasihat selepas berbekam akan diberikan percuma, dan darah tuan akan didiagnos sepanjang sesi bekaman badan ...

:::::: :::: Ahlan Bikum ::: Selamat Datang ::: Ke Blog AKRINE SEREMBAN [AL-JAWHARI] :::: :::: Syukran dan Terima Kasih :::: sama-sama usahakan untuk mendapatkan kesembuhan dariNya, bergantung hanya padaNya, Tukang Doa hanyalah asbab sahaja ....

7/02/2011

Posted by Bukhari bin Hj Kadam
No comments | 10:39 am
Assalamualaikum.....


Mohon maaf banyak-banyak ye sebab lama betul tak 'update' blog ni. Nak kata sibuk, tak la sibuk sangat, cuma kesempatan untuk menghadap komputer agak terhad. 


Kali ni nak kongsi pengalaman saya melayani karenah pesakit. Ada la suatu petang tu, sambil duduk berehat-rehat menanti masuk waktu Maghrib, satu panggilan diterima daripada seorang surirumah dari Port Dickson. katanya dia dapat nombor telefon saya daripada rakannya di Gombak. Soalan pertamanya nak panggil saya apa....ustaz ke encik? Saya kata panggillah apa-apapun yang dia rasa selesa. Jadi dia panggil saya encik la.....amboi, formal betul!


Soalan cepu emas seterusnya daripada surirumah ni sama ada saya boleh keluarkan jin ke tidak? Saya kata saya tak mampu keluarkan jin, doakan je boleh la.Bila saya tanya dah cuba rujuk ke kepada perawat yang lain? Dia kata dah jumpa Hj Lokman kat UIA dan Ustaz Sharhan serta Darus Syifa. Semua perawat tu pernah masuk TV katanya. Nadanya agak kecewa bila saya kata saya tak pernah pun masuk TV sebab dia mengharapkan saya juga begitu.


Saya cadangkan dia teruskan je rawatan dengan mereka tetapi dia merungut-rungut sebab masih belum menerima rawatan. Kena daftar dulu dan tunggu giliran. Saya kata memang prosedurnya macam tu. Tambahan pula nak dapatkan rawatan daripada perawat-perawat ternama ni bukan senang....kena la sabar. Sementara tu, buat la amalan untuk rawat diri sendiri seperti baca ayat-ayat manzil, banyakkan zikir dan solat-solat sunat. 


Waktu tu, akak tu dah mula emosional. Katanya berapa lama lagi dia kena tunggu? Kalau makin teruk nanti siapa nak tanggung? Lagipun jin yang kacau dia tu memang jin yang 'high class', bukan senang nak keluar. Akak tu cuba desak saya untuk rawat dia dan keluarkan jin tu segera. Saya bukan menolak, tetapi biarlah dia bereskan rawatan dengan perawat yang ditemui sebelum ini. Lagipun pendaftaran dah dibuat. Adab rawatan pun kena dijaga juga. Cuma perlu banyak bersabar sehingga sampai giliran kita. 


Agaknya sebab terlalu bengang dengan saya, akak tu kata, patut la ramai pesakit dari Negeri Sembilan  'lari' ke KL cari perawat yang hebat-hebat di sana. Rupa-rupanya di Negeri Sembilan tiada perawat yang betul-betul mahir dalam rawatan Islam. Kalau anda berada di tempat saya.....bagaimana perasaan dan pendirian anda...?

0 comments:

Post a Comment

HUBUNGI

Rawatan Islam al-Jawhari [Akrine Seremban] dikelolakan oleh Ustaz Bukhari b. Hj Kadam secara part time sahaja. semua rawatan adalah berdasarkan janji temu sahaja dan semuanya perlu mengikut masa yang telah diberikan.

Suatu ikhtiar dalam rawatan gangguan makhluk halus, sihir, saka, jin asyik, urutan badan bagi lelaki dan bekam darah/ angin serta rawatan resdung/ ghurah. Insya Allah membantu sekadar ilmu yang Dia pinjamkan pada saya sahaja. Saya hanya Tukang Doa sahaja, tiada lebih dari itu.

Alamat Pusat Ikhtiar Rawatan:
No 700 Jalan Semarak 13
Taman Panchor Jaya
70400 Seremban
Neg Sembilan


Sila hubungi :
Tel : 019-650 8503
Email : walin9@yahoo.com