• RAWATAN ISLAM AL-JAWHARI

    AHLAN BIKUM dan SELAMAT DATANG ... Konsep Ikhtiar mencari kesembuhan dengan menggunakan ayatul ruqyah dan herba-herba semulajadi dalam rawatan Insya Allah.

  • PERAWAT ANDA

    Sila hubungi saya, Ust Bukhari melalui talian 019-650 8503 (24 jam) dan email walin9@yahoo.com. Insya Allah kita sama-sama berikhtiar

  • BUKU JIN UNDERCOVER

    Buku Terbaharu keluaran AKRINE, pengijazahan amalan merawat sekiranya pembelian buku yang original ...

  • BUKU BERDIALOG DENGAN JIN [BDJ]

    Nukilan kisah rawatan oleh penulis buku berkenaan, antara Best Seller pada tahun keluarannya, RM35.00 sahaja ...

  • PENGASAS AKRINE

    TG Dr. Ust Abdul Majid bin Hassan, sila layari laman blog beliau www.akrine.blogspot.com, beliau juga penulis buku Berdialog Dengan Jin [Pengalaman Perawat] dan buku Jin Undercover.

  • AKRINE

    Persatuan Perawat Islam Nur Ehsan Malaysia [AKRINE]. Sila layari laman web www.akrine.com, bagi yang berhajat dengan Kursus Intensif Rawatan Islam, sila ambil perhatian kerana selepas KIRI 1 sahaja akan dibenarkan mengikuti KIRI Tahap 2. Tuan/ Puan/ Cik juga dipelawa menyertai FB AKRINE, selepas selesai KIRI Tahap 2, dan emailkan sijil tamat KIRI 2 ke email webakrine@gmail.com.

  • URUTAN URAT DAN SARAF

    Ikhtiar pemulihan urat dan saraf dengan Terapi Urutan Badan, samada kerana kelesuan bekerja, urutan kesihatan, urutan kelelakian mahupun urutan pakej sebelum berkahwin, suatu ikhtiar, saya mengurut LELAKI sahaja... Mahar urutan boleh dibincangkan Insya Allah

  • RAWATAN GHURAH RESDUNG

    Ikhtiar mengeluarkan lendir pada saluran pernafasan yang mana lendiri-lendir ini mengganggu sistem pernafasan seharian, almaklumlah, kita menyedut toksin-toksin yang kotor seharian. Akan dibekalkan selepas rawatan Sabun Sireh [RM8.00 sebuku] dan Sabun Resdung [RM8.00 sebuku] sebagai ikhtiar selepas rawatan Ghurah Resdung ... Insya Allah membantu tuan/ puan/ cik ...

  • BEKAM atau ALHIJAMAH

    Ikhtiar mengeluarkan darah-darah kotor di bawah kulit atau sel darah merah yang mati selepas setiap 3 bulan, sel-sel ini yang tiada tempat atau jalan keluar tersimpan di bawah kulit, Insya Allah dengan al-Hijamah mampu memulihkan atau mengeluarkan darah mati berkenaan. Ianya juga amalan Rasulullah SAW dalam kehidupan Baginda SAW. Insya Allah akan memberikan kesihatan berpanjangan dengan amalan berbekam ini. Nasihat selepas berbekam akan diberikan percuma, dan darah tuan akan didiagnos sepanjang sesi bekaman badan ...

:::::: :::: Ahlan Bikum ::: Selamat Datang ::: Ke Blog AKRINE SEREMBAN [AL-JAWHARI] :::: :::: Syukran dan Terima Kasih :::: sama-sama usahakan untuk mendapatkan kesembuhan dariNya, bergantung hanya padaNya, Tukang Doa hanyalah asbab sahaja ....

11/09/2012

Posted by Bukhari bin Hj Kadam
No comments | 11:21 am
Sejak akhir-akhir ini, banyak betul kes gangguan sihir tafriq (pemisah) yang dirujuk kepada saya. Ada si isteri yang dah tak tentu arah apabila si suami tiba-tiba berubah sikap. Tidak lagi wujud sifat penyayang terhadap isteri dan anak-anak. Tak senang duduk di rumah,rimas duduk rumah katanya. Asyik pulang lewat, alasannya mesyuarat sampai jauh malam. Apabila didiagnosis melalui si isteri, rupa-rupanya si suami dah terkena mainan sihir angkara perempuan yang nak merampas suaminya. Maklum la, si suaminya tu ada pangkat, ada kereta besar, gaji besar, kacak bergaya ala-ala lelaki idaman Malaya....perempuan mana yang tak teruja. Yang tragisnya perempuan yang nak merampas suaminya tu bukan la anak dara. Janda beranak ramai dan dah lanjut usia pulak tu! Kalau nak dibandingkan wajahnya dengan isteri yang ada, alahai.....macam langit dengan bumi (kalau ikut penilaian saya la...hehehe) . Tapi itulah, kalau dalam hati sudah ada cinta, ditambah dengan faktor gangguan jin sihir yang sentiasa membisikkan kejahatan, semuanya nampak indah. Yang tua nampak muda jelita, yang gemuk nampak ramping bak kerengga, yang hitam nampak putih bercahaya-cahaya dan yang kasar nampak santun berbudi bahasa. Akhirnya si isteri yang setia, anak-anak yang dahagakan belaian, perhatian dan kasih sayang ayah sanggup diketepikan bahkan dianggap penghalang hubungan cinta yang sedang dibina. Kasihan si isteri yang bersusah-payah berikhtiar menyedarkan suami demi menyelamatkan rumahtangga yang telah sekian lama dibina.

Ada pula kes si suami yang bingung apabila si isteri tiba-tiba berubah hati. Tiada lagi kata-kata manis dan romantik seperti sebelumnya. Apa lagi yang kurang? Rumah ada, kenderaan ada, wang belanja ada, makan pakai semua cukup bahkan zuriat pun dah berderet-deret. Daripada seorang isteri yang lemah lembut, sopan santun, taat suami dan penyayang, sikap si isteri  berubah menjadi panas baran, benci melihat wajah suami, enggan bila diajak bersama dan lidahnya tidak putus-putus minta diceraikan tanpa sebab yang munasabah. Mujurlah si suami dikurniakan sifat sabar, tidak cepat melatah atau melenting. Tenang sahaja dia menghadapi situasi sebegini sebab dia sedar isterinya bukan seperti itu. Mesti ada yang tak kena. Mungkin ada campur tangan unsur mistik yang cuba meruntuhkan istana rumahtangga yang asalnya bahagia. hasil diagnos yang saya buat melalui suaminya, ada petunjuk si isteri telah terkena gangguan sihir tafriq. Rupa-rupanya ada lelaki lain yang jatuh hati kepada isterinya tu. Tak kiralah isteri orang ke, anak ramai ke, yang penting lelaki tu nak juga kat isteri dia tu. Ada yang mengenali lelaki tu disebabkan rakan sekerja, bos sendiri bahkan ada yang dikenali sekadar melalui Facebook. Ha, jangan tak percaya, sekarang gejala sihir pun dah menggunakan teknologi ict untuk mencari mangsanya. Akhirnya,sang isteri mendesak minta diceraikan kerana tak sabar nak hidup bersama buah hati yang baru dikenali tu. Mula la rasa diri tu muda, anak dara dan nak 'enjoy' macam remaja. Suami dan anak-anak dianggap beban dan menyusahkan sahaja.

Dalam menangani kes-kes sihir tafriq ni, biasanya ikhtiar yang saya dapat lakukan ialah rawatan melalui isteri atau suami yang sedar bahawa pasangannya sedang mengalami gangguan sihir. Kalau minta si isteri atau suami yang jadi mangsa sihir tu datang berubat, mati hidup semula pun mereka tak akan terima hakikat bahawa mereka sedang 'sakit' dan perlu dirawat. Tak apa, kita mengadulah kepada Yang Maha Memiliki untuk menyelesaikan masalah ini. Terapi berasaskan tawajjuh kepada Allah seperti amalan solat, bacaan surah-surah dan wirid-wirid tertentu di samping doa dan terapi melalui pemakanan dan minuman dilakukan secara konsisten dan penuh keyakinan. Berdasarkan pengalaman saya, dengan izin Allah akhirnya si isteri atau si suami yang terkena gangguan sihir akan sedar dan dia sendiri akan minta dirawat. 

Amalkan ketiga-tiga ayat ini setiap kali selepas solat wajib. Mohon padaNya supaya dipelihara dan dilindung oleh niat jahat orang.


Ayat Doa 1.


Maksudnya: 

Setelah mereka campakkan (benda-benda itu), Nabi Musa berkata: "Apa yang kamu datangkan itu, itulah sihir sesungguh Allah akan mendedahkan kepalsuannya (dengan mukjizat yang dikurniakanNya kepadaku) sesungguhnya Allah tidak akan menjayakan perbuatan orang-orang yang melakukan kerosakan. (Surah Yunus ayat: 81)

Ayat Doa 2.


Maksudnya: 

Tidak ada sesiapapun selain Allah yang dapat menahan atau menghapuskan huru-hara "hari kiamat" itu. (Surah Najm: ayat: 58)
Ayat Doa 3.

Maksudnya: 

Dialah Yang Awal dan Yang Akhir, Yang Zhahir dan Yang Bathin; dan Dia Maha Mengetahui segala sesuatu. (Surah Al-Hadid: ayat: 3).

Yakinlah segala yang berlaku adalah atas izin Allah SWT. Bukan bomoh atau syaitan yang berkuasa menentukan sihir ini. Perbuatan yang baik diminta, syurga balasannya. Perbuatan yang jahat dipohon, neraka tempatnya.

Wasallam.

0 comments:

Post a Comment

HUBUNGI

Rawatan Islam al-Jawhari [Akrine Seremban] dikelolakan oleh Ustaz Bukhari b. Hj Kadam secara part time sahaja. semua rawatan adalah berdasarkan janji temu sahaja dan semuanya perlu mengikut masa yang telah diberikan.

Suatu ikhtiar dalam rawatan gangguan makhluk halus, sihir, saka, jin asyik, urutan badan bagi lelaki dan bekam darah/ angin serta rawatan resdung/ ghurah. Insya Allah membantu sekadar ilmu yang Dia pinjamkan pada saya sahaja. Saya hanya Tukang Doa sahaja, tiada lebih dari itu.

Alamat Pusat Ikhtiar Rawatan:
No 700 Jalan Semarak 13
Taman Panchor Jaya
70400 Seremban
Neg Sembilan


Sila hubungi :
Tel : 019-650 8503
Email : walin9@yahoo.com