• RAWATAN ISLAM AL-JAWHARI

    AHLAN BIKUM dan SELAMAT DATANG ... Konsep Ikhtiar mencari kesembuhan dengan menggunakan ayatul ruqyah dan herba-herba semulajadi dalam rawatan Insya Allah.

  • PERAWAT ANDA

    Sila hubungi saya, Ust Bukhari melalui talian 019-650 8503 (24 jam) dan email walin9@yahoo.com. Insya Allah kita sama-sama berikhtiar

  • BUKU JIN UNDERCOVER

    Buku Terbaharu keluaran AKRINE, pengijazahan amalan merawat sekiranya pembelian buku yang original ...

  • BUKU BERDIALOG DENGAN JIN [BDJ]

    Nukilan kisah rawatan oleh penulis buku berkenaan, antara Best Seller pada tahun keluarannya, RM35.00 sahaja ...

  • PENGASAS AKRINE

    TG Dr. Ust Abdul Majid bin Hassan, sila layari laman blog beliau www.akrine.blogspot.com, beliau juga penulis buku Berdialog Dengan Jin [Pengalaman Perawat] dan buku Jin Undercover.

  • AKRINE

    Persatuan Perawat Islam Nur Ehsan Malaysia [AKRINE]. Sila layari laman web www.akrine.com, bagi yang berhajat dengan Kursus Intensif Rawatan Islam, sila ambil perhatian kerana selepas KIRI 1 sahaja akan dibenarkan mengikuti KIRI Tahap 2. Tuan/ Puan/ Cik juga dipelawa menyertai FB AKRINE, selepas selesai KIRI Tahap 2, dan emailkan sijil tamat KIRI 2 ke email webakrine@gmail.com.

  • URUTAN URAT DAN SARAF

    Ikhtiar pemulihan urat dan saraf dengan Terapi Urutan Badan, samada kerana kelesuan bekerja, urutan kesihatan, urutan kelelakian mahupun urutan pakej sebelum berkahwin, suatu ikhtiar, saya mengurut LELAKI sahaja... Mahar urutan boleh dibincangkan Insya Allah

  • RAWATAN GHURAH RESDUNG

    Ikhtiar mengeluarkan lendir pada saluran pernafasan yang mana lendiri-lendir ini mengganggu sistem pernafasan seharian, almaklumlah, kita menyedut toksin-toksin yang kotor seharian. Akan dibekalkan selepas rawatan Sabun Sireh [RM8.00 sebuku] dan Sabun Resdung [RM8.00 sebuku] sebagai ikhtiar selepas rawatan Ghurah Resdung ... Insya Allah membantu tuan/ puan/ cik ...

  • BEKAM atau ALHIJAMAH

    Ikhtiar mengeluarkan darah-darah kotor di bawah kulit atau sel darah merah yang mati selepas setiap 3 bulan, sel-sel ini yang tiada tempat atau jalan keluar tersimpan di bawah kulit, Insya Allah dengan al-Hijamah mampu memulihkan atau mengeluarkan darah mati berkenaan. Ianya juga amalan Rasulullah SAW dalam kehidupan Baginda SAW. Insya Allah akan memberikan kesihatan berpanjangan dengan amalan berbekam ini. Nasihat selepas berbekam akan diberikan percuma, dan darah tuan akan didiagnos sepanjang sesi bekaman badan ...

:::::: :::: Ahlan Bikum ::: Selamat Datang ::: Ke Blog AKRINE SEREMBAN [AL-JAWHARI] :::: :::: Syukran dan Terima Kasih :::: sama-sama usahakan untuk mendapatkan kesembuhan dariNya, bergantung hanya padaNya, Tukang Doa hanyalah asbab sahaja ....

3/21/2012

Posted by Bukhari bin Hj Kadam
3 comments | 11:31 am
Puan Sharifah (bukan nama sebenar) sanggup menempuh perjalanan yang begitu jauh dari Pulau Pinang ke Seremban untuk  meneruskan ikhtiarnya mencari kesembuhan bagi masalah gangguan yang dialaminya sejak lebih 15 tahun. Saya kenal Puan Syarifah ni melalui anaknya Siti Nurizzati (bukan nama sebenar) yang saya pernah rawat disebabkan gangguan sihir dan saka yang agak serius. Saya memaklumkan kepadanya bahawa simptom gangguan tu ada kaitan dengan ibunya. Agaknya itulah sebab dia bersungguh-sungguh membawa ibunya ke Akrine Seremban untuk mencuba rawatan. manalah tau kot-kot serasi setelah pelbagai dukun, bomoh, pawang, dan perawat Islam yang ditemui sebelum ini masih belum berhasil.

Sebaik sahaja sesi ruqyah selesai, tiba-tiba Puan Syarifah kerasukan. Suaranya bertukar garau dan perlakuannya nampak agresif. Saya memang dah bersedia dengan apa-apa sahaja kemungkinan. Dah biasa dengan situasi mencemaskan apabila tiba-tiba pesakit bertindak ganas. memekik-mekik, menumbuk, menendang, dan tak kurang yang mencakar. Mujur la ada sikit-sikit asas bunga dan buah silat yang dipelajari daripada arwah ayah dan guru silat di kampung masa zaman remaja dulu. Niatnya masa tu bukan untuk mencari gaduh atau nak tunjuk kuat. Sekadar untuk mempertahankan diri kalau terdesak. Rupa-rupanya Allah nak saya gunakan kemahiran yang ada untuk rawatan sekarang ni. Masya-Allah...dapat la juga dielak, ditepis dan ditahan serangan yang ada, seterusnya dapat lemahkan pesakit yang terlalu agresif. Kadang kala ada juga pesakit yang terpaksa saya ikat dengan kain atau tali sebelum dirawat sebab terlalu ganas hingga boleh membahayakan keselamatan diri sendiri, ahli keluarga dan perawat.

Berbalik kepada kisah rawatan Puan Syarifah tu, dia beraksi seperti seekor mawas yang ganas. Setelah berjaya ditenangkan, saya terus berdialog dengan jin sihir yang mengganggu Puan Syarifah. Tak perlulah saya perincikan di sini kandungan dialog tu sebab kita pun faham kata-kata jin tak boleh dipercayai 100%. Terus saya dakwah dan tanzir jin tu sehingga dia bersetuju memeluk Islam dan tinggalkan kezaliman yang dilakukan sejak 15 tahun yang lalu. Saya arahkan jin tu ambil barang sihir yang terdapat di seluruh anggota badan Puan Syarifah. Aksi scan, ambil dan buang barang sihir berlangsung hampir 20 minit. Kemudian kedua-dua tangan Puan Syarifah menunjukkan aksi menarik tali yang amat panjang menerusi mulutnya. Lama juga nak tunggu. Ada la 15 minit untuk menyudahkan tarikan 'tali' dari dalam perutnya.

Akhir sekali, setelah bersetuju dengan perjanjian dan ikrar yang dinyatakan, jin sihir tu bersedia untuk keluar melalui mulut bersama-sama saki-baki barang sihir yang masih ada dalam badan. Puan Syarifah muntah dengan banyaknya. Warna dan baunya memang dahsyat. Agaknya dah tersimpan lama dalam badan selama ini. Sehinggalah satu peringkat, Puan Syarifah seperti tercekik dan minta saya bantu lepaskan gangguan yang tersangkut pada kerongkongnya. Terus saya bacakan selawat tafrijiah dan awal surah Al-Fath lalu dihembus ke kerongkong Puan Syarifah. Tiba-tiba Puan Syarifah tersedak dengan kuat lalu terbatuk sehingga memuntahkan sesuatu objek yang agak keras bunyinya apabila tercampak di atas tikar. wah, barang sihir agaknya yang tercampak keluar tu. Cepat-cepat saya minta anak perempuannya ambil barang tu. Teruja hati saya untuk melihat dan mengenal pasti 'barang sihir' yang dimuntahkan tadi. Sambil tersipu-sipu, anak perempuannya cepat-cepat membalut 'barang sihir' tu dengan tisu lalu diserahkan kepada suami Puan Syarifah.

"Apa bendanya tu, bang? Barang sihir ke?" tanya saya, ingin tahu.
"Bukan la ustaz. Tadi tu gigi palsu kak yang tercampak keluar," katanya.

Ya Allah, mati-mati saya ingatkan barang sihir yang keluar. Rupa-rupanya gigi palsu yang tercampak keluar. Sesi rawatan petang itu berakhir dengan insiden yang cukup melucukan. Alhamdulillah, setelah keluar 'barang sihir' tu, Puan Syarifah tersedar dan berasa amat lega dan tenang. Alhamdulillah.....semoga dia akan bebas terus daripada sebarang gangguan sihir.

3 comments:

  1. Alamak..punya suspen ceritanya last2 tergelak akhirnya..
    hehe..lucu la ust..
    nape ust pggil anak perempuan makcik tu 'bang'?
    dual personality ke..:)

    ReplyDelete
  2. dari anak pempuan bg brg tue kat ayahnya, syeh pun pgl abg lah hehehe

    Ant cerita yg plg nakal n lucu syeh hahaha

    ReplyDelete
  3. tergelak2 ana baca sampai silap paragraph dah..

    ReplyDelete

HUBUNGI

Rawatan Islam al-Jawhari [Akrine Seremban] dikelolakan oleh Ustaz Bukhari b. Hj Kadam secara part time sahaja. semua rawatan adalah berdasarkan janji temu sahaja dan semuanya perlu mengikut masa yang telah diberikan.

Suatu ikhtiar dalam rawatan gangguan makhluk halus, sihir, saka, jin asyik, urutan badan bagi lelaki dan bekam darah/ angin serta rawatan resdung/ ghurah. Insya Allah membantu sekadar ilmu yang Dia pinjamkan pada saya sahaja. Saya hanya Tukang Doa sahaja, tiada lebih dari itu.

Alamat Pusat Ikhtiar Rawatan:
No 700 Jalan Semarak 13
Taman Panchor Jaya
70400 Seremban
Neg Sembilan


Sila hubungi :
Tel : 019-650 8503
Email : walin9@yahoo.com